Diskuze: Krvácení 10.den KET


Facebook Twitter Pinterest email tisk


Uživatel: Alena 9.12.2018 13:07

Dobrý den.Dnes jsem 10.den Po KET,s manželem jsme měli něžný a opatrný sex,ale už v průběhu bohužel sytě červená krev.(přirovnala bych to asi množství polévkové lžíce).Volala jsem na IVF kliniku-pohotovost a sestřička mi sdělila že neví co to může znamenat,ale mám si vzít 2 tablety Gynprodil.Bohuzel jsem nervózní.myslim si že se jednalo o potrat.

Odpovědět

Odpověď

Re: Krvácení 10.den KET
(Cempírek 9.12.2018 18:49)

Nervozita je pro vás jedno z těch špatných řešení. Chemické procesy, které při nervozitě ve vašem těle vznikají, mohou potrat přivodit. Přestaňte se tolik soustředit na početí a věnujte se jiným věcem, které vás baví. Umělé oplodnění vnímejte jen jako službu, která vám dopomůže k otěhotnění a neupínejte se tolik na její výsledek. Když to vyjde OK, když ne, nic se neděje, zkusíte to příště. Buďte v těchto věcech více flegmatická.
Ve vaší děloze nebo v manželově varlatech je málo duší a proto nemůžete normálně otěhotnět. Musíte být trpělivá a vyčkat na moment, kdy bude správná konstalace, která umožní vznik nového života s novou duší. Proto nemá cenu na početí nijak spěchat, natož se nervovat nebo se snažit si ho vymodlit. Není to na objednávku, musí to vzniknout.
Užívejte si života a věřte, že to jednou přijde.

Zdraví Cempírek!


Reagovat



diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Něco není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
zajímavé články